offline site generator

Wargaming , Gamescom 2014 (concept)

in opdracht van Catalyst Exhibits International

Entertainment staat centraal in dit live communicatie concept. Onze ontwerpers ontwikkelden i.s.m. BigVis een gedurfde architectuur met een podium, LED structuur  en een show die de bezoeker onderdompelt in the world of Wargaming.

Naast entertainment, biedt de stand ook de mogelijkheid tot het on-site spelen van de verschillende spellen.

GasUnie, World Gas Conference

In opdracht van  Oil for live communications

Collectieve presentatie van acht deelnemers uit de Nederlandse gasindustrie met als doelstelling het presenteren van de gezamenlijke kracht én de individuele specialismes. Deze doelstelling vertaalden wij qua vorm in een golvend draadgordijn dat het ongrijpbare van gas verbeeldt. Het gordijn verbindt én onderscheidt de presentatie van de verschillende deelnemers.

Heineken, Ibiza Final

In opdracht van  USOF ( \TBWA )

De UEFA Champions League Finale én de opening van partyseizoen op Ibiza vallen in 2015 samen. Dat wordt groots gevierd door Heineken, een merk dat van oudsher prominent aanwezig is bij beide events.

Onze inbreng in dit live communicatie concept betreft de medeontwikkeling en visualisatie van het festival terrein en het idee voor een baanbrekend podium voor het surprise concert: Vijf ‘super catamarans’ leggen op zee aan bij drijvende gesloten containers die vervolgens "open knallen" waarmee de band en DJ's het feest starten... 

Juniper, Mobile World Congress  2016

in opdracht van  SDK Events

Onze opdracht luidde: ‘Presenteer Juniper Networks als creator en facilitator van verbindingen met als pay-off: "Connect Everything". & die Lange vertaalde dit in een neutraal ontwerp waarop middels wisselende grafische thema’s uiting werd gegeven aan de doelstelling van Juniper.

Dr Reddy's, CPhI Barcelona 2016

in opdracht van Presentbouw/ Captain & Kings

Voor het Indiase farmaciebedrijf Dr. Reddy’s Laboratories kreeg & Die Lange de vraag om een hospitality stand te ontwerpen. Primair aspect voor de live communicatie was een gebalanceerde vertaling van de nieuwe huisstijl van Dr Reddy’s. Daarnaast diende de beursstand te beschikken over afgescheiden vergadermogelijkheden, zonder aan toegankelijkheid in de presentatie in te boeten.

Market 33, Urban Foodcourt

Market33 open sinds sept 2016 op Zuid-As Amsterdam

Vanaf het eerste idee heeft & die Lange meegedacht en ontwikkeld: concept, ontwerp, routing, signing en realisatie.  Resultaat is een foodcourt van 700 m2 met een eigen gezicht en een huislijke, persoonlijke sfeer: "Fabulous Food & Delicious Drinks"